Saturday, November 26, 2011

Meroyan Cinta

                                                      CINTA <3

Luahan Hati Ibarat Kentut,
Ditahan Sakit,
Dilepas Malu,
Dah Keluar ? fuh lega :)


ouh man , i'm in love with you MR. ABC :)
    
  Dari mana datangnya cinta , dari SMS turun ke hati :)
  Kalau I boleh susun abjad , i nak susun U dekat dgn I :)
  Hello , you ad plaster tak ? I luka sbb jatuh cinta dgn u :)
  Andai hatimu penjara , biar aku dipenjara di dalamnya :)
  Jika cinta itu dicukai , akulah pembayar cukai tertinggi :)

*Jika kau hidup sehingga seratus tahun , aku hanya ingin hidup hingga 99 tahun kerana aku tak rela hidup tanpa kau :D

ayat yang buad aku perlukan 10 buah baldi :*

+ you buad i suka you *sorry tak sengaja :)
+ i nak you jadi milik i *i milik mak bpk i !
+ i sayang you *sape suruh sayang i :p
+ temankan i malam ni *tanak aku , maksiat .
+ knpe you goda i *bila masa ntah :/
+ you comel , i suka *tahu da , terima kasih :)
+ bibir you seksi *well , adik beradik tiri Jolie
+ i nak kawin dgn you la *50ribu ad ?

haha , act aku ni noob la dalam bercinta , bg aku cinta ni nafsu semata-mata , minta dicium dan dipeluk , har har , hornyboy (!)

apela dosa aku asyik dpt lelaki yg HORNY .
gelila , setakat melayan dalam fon ok lg , dpn-2 ? i'll thinking first . haha

*terdetik dalam hati aku nak jadi TOMBOY , hahah , layak ke aku ? dah la gedik , feminine nak mampus , suara je ala-2 maknyah kepit-2 . alahai dah nasib . har har


HARGAILAH ORNG2 YG KITA SAYANGboyy

No comments:

Post a Comment